بورگیج آنالوگ اینسایز

 قیمت خرید بورگیج آنالوگ اینسایز

انواع مختلف گیج سیلندر با چند معیار از یکدیگر تفکیک می‌شوند. یکی از این معیارها ظرفیت اندازه‌گیری یا سایز بورگیج‌ها است که به‌صورت استاندارد در بازه‌های مختلف وجود دارد. به عبارت دیگر، هر مدل بورگیج یک بازه مشخصی را اندازه‌گیری می‌کند و برای محاسبه قطر استوانه و سیلندرهای مختلف باید بورگیج مربوط به آن بازه را تهیه کرد. به‌عنوان مثال، بورگیج 6 - 10 میلی‌متر تنها برای سطوح و قطر 6 تا 10 میلی‌متر بوده و این ظرفیت اندازه‌های بورگیج تا سایزها و مدل‌های بزرگتر مانند 250 تا 500 میلی‌متر نیز وجود دارند.

ابزارآلات دقت آکاد

برخی برندها با ارائه پایه و رابط اتصال جداگانه بزرگتر و فک حجیم‌تر، امکان اندازه‌گیری قطر داخلی تا بازه 700 تا 1000 میلی‌متر (بورگیج 1 متری) را هم فراهم کرده‌اند. با تغییر بازه اندازه‌گیری، گام‌بندی و دقت محاسبه هر مدل نیز متفاوت خواهد بود؛ در داخل جعبه هر سایز بورگیج، سری‌های با سایز متفاوت و حلقه‌های تنظیم فک میلی‌متری قرار دارد که برای محاسبه هر اندازه، باید سری یا نوک فک (Anvil) مربوط به آن اندازه را روی پراب و فک نصب کرد.

سختی سنج و پایه اینسایز

علاوه بر ظرفیت اندازه‌گیری، بورگیج‌ها با چند دسته‌بندی دیگر نیز عرضه می‌شوند. یکی از آنها شکل و نوع ساختار بدنه است که به‌صورت بورگیج مستقیم و بورگیج زاویه‌دار یا بورگیج 90 درجه وجود دارد. گیج سیلندر 90 درجه ابزاری است که میله آن دارای یک زاویه قائم است تا به‌جای کار به‌صورت مستقیم در عمق، بتوان به شکل جانبی و از کنار برای برخی شرایط خاص اندازه‌گیری از آن استفاده کرد. قیمت بورگیج آنالوگ اینسایز را در سایت اینترنتی مهد ابزار پیگیری کنید.

Comments

Popular posts from this blog

جعبه راپورتر آسیمتو

خرید بورگیج حفره دیجیتال اینسایز

قیمت صفحه صافی آکاد