خرید بورگیج اینسایز

بورگیج اینسایز

گیج داخل سیلندر یا بورگیج دارای تعدادی نقطه خارجی مقابل هم در قسمت فک است که امکان انبساط و انقباض دارد و می‌تواند با خاصیت ارتجاعی خود فاصله مورد نظر را اندازه‌گیری کند. با خرید این بورگیج که از یک میله بلند، صفحه نمایش عقربه‌ای یا دیجیتالی و یک فک اندازه‌گیری با نوک مرتجع تشکیل شده است، می‌توانید کارهای حرفه‌ای خود را به‌طور دقیق انجام دهید.

دیگر محصولات: اینسایز

این ابزار نسبت به میکرومتر داخل‌سنج یا کولیس داخل‌سنج، اندازه‌گیری را با سرعت بیشتری انجام می‌دهد. با بورگیج اینسایز می‌توانید در زمان کوتاهی چند قسمت مختلف از داخل استوانه مورد نظر را اندازه‌گیری کنید. به دلیل عدم نیاز به تنظیم فک‌های ابزار برای هر بار اندازه‌گیری، سرعت کار با آن بالا بوده و دقت مناسبی نیز دارد. قیمت بورگیج در فروشگاه مهد ابزار ثبت شده است.

صفحه صافی آکاد

با استفاده از بورگیج اینسایز، می‌توان به راحتی و با سرعت زیاد قطر نقاط داخلی استوانه و سیلندرهای عمیق را نیز اندازه‌گیری کرد. دسترسی به تمامی نقاط کور استوانه‌ها و سیلندرها با استفاده از میله بلند بورگیج ممکن است و فک‌های لغزان این ابزار دسترسی به عمیق‌ترین نقاط را نیز فراهم می‌کنند. با گیج داخل سیلندر می‌توان نقاط مختلف داخل استوانه‌ها با عمق ده سانتی‌متر تا بیشتر از نیم‌متر را اندازه‌گیری کرد. استفاده از این ابزار، دقت انحراف‌گیری را به میزان زیادی افزایش می‌دهد.

Comments

Popular posts from this blog

جعبه راپورتر آسیمتو

خرید بورگیج حفره دیجیتال اینسایز

قیمت صفحه صافی آکاد